Sider

tirsdag den 30. januar 2018

Rosenstand Hypnose flytter til Lemvig

Rosenstand Hypnose og Hypnoterapi flytter til Lemvig. 




Efter mange tanker, overvejelser og følelser, er det nu endeligt bestemt, at jeg flytter Rosenstand Hypnose og Hypnoterapi til Lemvig. Jeg havde lige fået gang i hypnoterapien på Sjælland, da kærligheden fik mig på andre tanker. Det er ikke til at bære, at have karriere i den ene del af landet og kærlighed i den anden. Mit job var trods alt lettere at flytte - nu i en opstartsfase. Defor starter jeg nu forfra i Lemvig som hypnotisør og hypnoterapeut. Min markedsføring starter helt forfra. Blandt andet tager jeg ud og holder foredrag i små lokalforeninger, på højskoler, biblioteker mm. for at fortælle om mit arbejde og om, hvad hypnose kan tilbyde mennesker med smerter, livssituationer der er svære pga. sygdom, stresse, angst eller noget helt andet, som gør livet svært og hårdt. Jeg kan kontakes på mail trinerosenstand@hotmail.com  hvis du er medlem af en lokalforening i nærheden eller i Lemvig, som kunne tænke sig at høre mere om hypnose og hypnoterapi. 


5-PATH® Hypnoterapi som jeg praktiserer, er en metode, der kan hjælpe dig, der af en eller anden årsag er landet i en livssituation, hvor der ikke længere er meget håb om at tingene bliver anderledes. Det kan være at du har prøvet alt muligt terapi, for at komme videre i dit liv efter sygdom, skilsisse eller andet, men intet synes at skabe den forandring, du har brug for. Du har tænkt og tænkt for at finde en løsning. Du er muligvis været ved lægen, som har udskrevet tabletter mod depression, du har fået timer hos en psykolog, men heller ikke det ,giver dig et reelt håb om forandring. 
Kender du det!? Så er du en typisk klient, som kan have gavn af hypnoterapi. I hypnoterapi arbejdes der med "de skjulte informationer" dem du har liggende i underbevidstheden - i din datacentral, som indeholder alle de sansemæssige indtryk, du har fået gennem hele dit liv, fra du begyndte at sanse i mors mave og til nu. I din underbevidsthed ligger de informationer, som kan befri dig fra de dårlige overbevisninger, du tilsyneladende har om dig selv - de overbevisninger som spiller en central rolle for din nuværende livssituation. I hypnoterapien arbejder vi med præcis de overbevisninger, og jeg slipper dig ikke, før du mærker et reelt håb om forandring. www.trinerosenstand.dk 

Trine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar