Sider

fredag den 10. november 2017

Nyt liv til bloggen og mig.









Så er min hjemmeside www.trinerosenstand.dk gået i luften og jeg er ret tilfreds med resultetet.

Det var meningen, at den skulle indholde en blog også, men jeg er faktisk lettet over beslutningen om ikke at tilknytte en blog, som jeg skal holde kørende. Det er en stor forpligtelse at holde en blog  levende og dynamisk.

Det er heller ikke optimalt at blande forretningen med private oplevelser. Udemærket at der klikkes væk fra hypnosesiden og ind her for at læse rejsebeskrivelser mm.

Jeg har derfor valgt at revitalisere min oldgamle googleblog, hvor der ligger indlæg helt tilbage fra 12. Slet ikke dårlige indlæg og lærerigt for mig selv at læse. Historien kører i ring ( gab) ikke meget er forandret, jeg tager blot en runde mere med samme problematik. Min vægt og min kost og min rodløshed og splittelse mellem Vestjylland og Vestsjælland. Kun en ting er føjet til ambivalensen. Mulighed for arbejde og kærlighed. Hvem sagde det skulle være let.

Her på bloggen kan jeg skrive frit fra leveren om at der rør sig og lægge så mange billeder det passer mig.
Det bliver der brug for, fordi om ca 20 dage rejser Jens og jeg 20 dage til Costa Rica. Vi skal bo på et retreat, hvor der udelukkende serveres vegansk, vegatarisk og rawfood. Vi skal selv plukke vore mad og tilberede den de fleste måltider. Vi skal vandre i højlandet og bade i vandfald mm. Der vil blive masser af fotos fra mig.
Det hedder www.fincadevida.com

Nok for nu

kh Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar