Sider

onsdag den 12. december 2012

Meditationskursus inden jul :-)

Det ligger lidt stille med indlæg for tiden. Jeg har travlt med hjemmesiden. Der blev dog tid til en tur til en vandretur langs havet ved Langerhuse. Naturen i Vestjylland er helt fabelagtig. Den er rå og voldsom. Det blæser rigtig meget og havgusen lægger sig tykt over vores hus. Jeg elsker at vandre langs havet uanset vejret.
Jeg vender formodenlig først tilbage efter jul. Jeg skal nemlig på et spændende kursus om, hvordan man integrerer "Den ny Tantra" i sit hverdagsliv. Det glæder jeg mig meget til. I september i år var jeg på et af Tigerens Rede kurser, som var rigtig godt. Det er seriøse kurser, hvor der kommer folk i alle aldre og ikke mindst var der lige del mænd og kvinder. Der vil formodenlig blive en masse meditation, hvilket er vigtigt for mig. Det er krævende at meditere, og det er ulig mere spændende at meditere mange mennesker sammen, end alene. Det gererer meget mere energi at være flere.
Alt det ved jeg meget mere om, når jeg kommer tilbage fra juleferie, og er der noget spændende at dele ud af, så deler jeg gerne med jer.
Hav en dejlig jul sammen med familien.
Kh Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar