Sider

torsdag den 6. december 2012

Lidt mere om slik!


I denne her tid sidder jeg klistret til computeren. Min hjemmeside som har været under LANGSOM opbygning i månedsvis, skal se lyset 1 januar. Jeg sidder derfor og designer og lægger varer i kategorierne. Det er altid spændende at få nye varer fra det store udland, studerere perlene og forstille sig, hvordan de kan blive en del af en smykke. Det sjoveste er at fotografere perlerne, så de bliver lækre og lokkende for andre perleentusiaster og smykkemagere, som jo er min kunder.
Det er, som jeg har skrevet om før, en tid hvor det handler om at gå fra computeren i ordenlig tid, for ikke at ende stresset. Mine spisevaner med masser af råkost og frugt skal holdes...simpelhen fordi min krop har bedst af den slags mad. Men når jeg stresser eller bliver manisk, så længes jeg efter de nemme løsninger. Det kan være brød med ost, chips, ...og det kunne have været slik, men der er trods alt lavet en grænse. Jeg længes ikke efter vingummi og andet crapslik. Er jeg virkelig sukkertrængende så laver jeg de famøse nøddekugler med rigeligt kokossmør og et par extra dadler. Det virker for mig (se evt. et af de første blogindlæg for opskrift)
Hvis man er interesseret i at vide mere om sundere slik, så synes jeg nedenstående youtubeklip er godt.
Lone og Umahro fortæller om deres bog. "Slip slikket" ..det er en rigtig fin snak, om hvorfor vi elsker slik..men også om hvilke stoffer der er i slik, hvordan de påvirker os m.m. 



Kh Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar